Thursday, May 29, 2008

Ruang Rindu...

Di daun yang ikut mengalir lembut
Terbawa sungai ke ujung mata
Dan aku mulai takut terbawa cinta
Menghirup rindu yang sesakkan dada

Jalanku hampa dan ku sentuh dia,
Terasa hangat di dalam hati
Kupegang erat dan kuhalangi waktu,
Tak urung jua ku lihatnya pergi

Tak pernah kuragu dan selalu kuingat
Kerlingan matamu dan sentuhan hangat
Ku saat itu takut mencari makna
Tumbuhkan rasa yang sesakkan dada

Kau datang dan pergi begitu saja
Semua ku terima apa adanya
Mata terpejam dan hati menggumam
Di ruang rindu kita bertemu

2 comments:

ilyasthegreat said...

wah syeda, ko bole jadi penulis lirik laa. emosi sungguh terasa sampai roboh siling rumah aku..hehe

Syeda4g said...

Aku publish je...
NI lagu laa...
Kalau aku yg tulis lirik nih..memang lebih leleh...
Dah runtuh dah pun siling umah ko tu...
Tp aku takkan publish lagu KECUALI lagu itu kata hati aku....