Tuesday, July 29, 2008

BetTAKJahat.com....



Semalam ketemu Bet yg dirindui..Since dia berpindah ke Penang,this is our first met,probably the last sebelum aku fly...Kami sempat bersarapan bersama Burn n Kak Imah dan berborak panjang sebelum dia pulang untuk menguruskan hal berkaitan researchnya....(Hahaha...EPRD yg membuat aku diklasifikasikan seangkatan Burn..heh)..
Well, Bet...thanks for the bfast,the talk...N Burn,thanks for the treat..Kak Imah, thanks for the accompany...
Bet ada gak bercerita tentang dunia barunya...Homesick bile kesunyian..Especially bile Subuh n Maghrib...Semua wajah yang dirindu,muncul...Agaknya, aku pun akan menghadapi benda yg sama, bezanya ada sorang yang kurindu sentiasa menemani aku setiap masa...Alhamdulillah....
Lama kami berborak,macam2 yg dikongsi..As usual, terlalu banyak yg boleh aku ceritakan dan dengar dr Bet kerana dia seorang pendengar yang baik..And I tried my very best to be one,too...
Sebelum dia pulang,dia ada menitipkan sekeping kad n sepersalinan buat Baby dalam perutku ini..(Orang tak lahir lagi tp baju dan barang dah banyak dah--thanks to all!!)..
Kami berpeluk buat kali terakhir petang itu....

'Promised to hang out together again rite after u came back..k,babe'
'I promise!!!'

Bet memang TAK jahat.......Love u,babe...

2 comments:

Anonymous said...

muahahaha
tq babe.
i cam nak tukar shout out je...
And gosh the edited picture is damn cool.
Thanx 4g.
Thanxalot babe. Happiness shared is happiness doubled, Sadness shared is sadness halved.

i'll be missing u!

SyedaFauzi said...

I bet u will, babe...
Me too....
Isk...