Thursday, January 3, 2008

Purnama Kedua Muncul Sudah...

Hari ini, genap dua bulan aku diijabkabulkan...Hari ini dua purnama lalu, Muhamad Fauzi Salihin menerimaku secara rasmi sebagai isterinya. Pada hari ini juga ayah menyerahkan aku kepadanya untuk dicintai, disayangi, dijaga dan dididik sebagai isteri yang solehah...Betapa cepat masa berlalu.Tanpa sedar, ada air hangat mengalir di sudut mataku..Sudah dua bulan aku menjadi seorang isteri.....


Kasih yang aku semai setiap hari hadir dan bertambah mekar setiap detik..Kasih yang kami kongsikan cukup membalut aku dengan rasa cinta setiap hari..Suamiku, terima kasih atas selaut cinta yang kau curahkan mewarnai hamparan hati ini...

Andai dia membaca kala ini, ingin aku sampaikan satu perkara padanya...
'Cinta dan kasih yang telah aku ikhlaskan ini hanya untuknya...Cintailah aku sepertimana seorang isteri itu layak dicintai...Harta berkoyan bukanlah jaminan untuk kebahagiaan..Apa yg aku damba sekadar keikhlasan dan ketulusan dalam mendidik aku menjadi isteri yang solehah...Sekali janji telah kulafazkan, takkan kupermainkan...Pimpinlah aku ke syurga abadi...'
Selamat UlangBulan Perkahwinan Kita Yang ke-2...

No comments: